busy kväll

Natten på jobbet igår var rolig, mycket folk och mycket att göra.. Sen finns det ju alltid vissa nötter, men det är bara att vara pedagogisk så ordnar sig allt :)

Fick beröm för det igår, just att jag var så lugn och pedagogisk fast det ändå blev fel hela tiden :) men det är bara att förklara om och om igen så funkar det till slut..

Sista natten inatt sen är jag ledig två, såå skönt! Imorgon ska vi ju gå och äta och sen på måndag har jag min dans! :)

Måste träna imorgon lite på våra shines, det är vår uppvärmning kan man säga :)

Här får ni en video så vet ni ungefär vad det är för nåt




Det är Linda som undervisar oss i det och hon är super duktig så det är alltid kul när det kommer nåt nytt.

Visst ser det kul ut? :)

Ha en underbar lördag på er!




Kommentarer
Postat av: cindy

det såg jätte fint ut gumman =) en vacker dag kanske det är du som står där och undervisar.. så duktig som du är! Puss

2009-09-26 @ 15:39:48
URL: http://vellaelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0