Cocktailparty!

Fredagen var super bra, helt underbar!!!! Alla var nöjda och glada och vi hade så sjukt trevligt tillsammans.

Jag hade ju det såklart såå stressigt under dagen haha men det tillhör ju :) allt som skulle fixas med mat och dryck och alla tillbehör, och jag själv skulle ju också fixas :) men det gick, jag var näästan helt färdig kl 19.00. Så det gjorde jag bra :)

Alla var inte i tid och det gjorde absolut ingenting för det gav mig tillfälle att andas ut lite :)

Tilltuggen blev så här iaf


frukttallrik med olika meloner osv, ett fat med kräftsnittar och en klick majonäs, ölkorv


lite nachos med dip, lite oliver och lite chilinötter :)


ett fat med rostbiff och fetaost snittar, hade även snittar med ost och vindruvor på

alla åt bra och det mesta tog faktiskt slut :)

här kommer lite bilder från kvällen


Fina Helena


chica Pauli :)


jag bestämde mig för den helsvarta klänningen och tog en grön blomma till det med enkla smycken, vad tycker ni?


sommar fina Steffi


goda cocktails :)

Tack alla för en helt underbart fantastisk kväll!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: paulina

hade sjuuuukt trevligt hjärtat!!! Det var suuuuper! Allt gott, trevliga, underbara fina människor och och myycket skratt!! Taaack sååå mycket, linda, för en suuper fin kväll!! gör görna om det!!

Jätte pussar!

2009-09-13 @ 21:16:33
Postat av: cindy

hej baby.. såg ut som om ni hade en jätte mysig kväll! Massa gott tilltugg.. blev jätte sugen!

Hade chica Pauli lånat din klänning? =P

Puss på dig

2009-09-15 @ 00:58:34
URL: http://vellaelin.bloggspace.se
Postat av: Helena

Tack hjärtat!

Hade en underbar afton!

2009-09-16 @ 15:18:34
URL: http://helajni.blogg.se/
Postat av: malin

Cindy: jaa det var en helt underbar kväll verkligen!! och ja det hade hon :) puss på dig



Helena o Paulina: Tack själva för att ni hjälpte till att göra kvällen så fantastisk! Puss

2009-09-17 @ 14:13:18
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0