Fegt!

På tal om jobb och folk som söker arbete.. En av min bästa väninnor söker arbete just nu pga att hon precis blev TVINGAD att skriva på uppsägningspapper!

Detta är en tjej som är helt underbar, och det tycker man oftast att de flesta av ens nära vänner är, men denna tjej går inte att jämföra på det viset. Hon är verkligen helt fantastiskt underbar, gör aldrig en fluga förnär, bråkar aldrig även om något stör henne, säger inget även om nån gjort fel eller betett sig illa mot henne utan försöker istället komma på undanflykter för att skydda personen/personerna..

Hon fösöker alltid finnas och hjälpa de som behöver hjälp och stöd.. Även fast det kanske är hon som behöver det mest just då så spelar det ingen roll, hon sätter alla andra framför.

Vi pratar inte varje dag och ibland kan det gå flera veckor, men det spelar ingen roll för man behöver inte prata varje dag.. Och när vi väl pratar så slutar vi aldrig haha

Men det jag skulle komma till är att hon har jobbat på ett ställe nu i lite mer än ett år och hon har lagt ner kropp och själ i hela stället, vilket hon gör på alla ställe hon jobbar på.. Och det vet jag för att jag har jobbat med henne innan..

Hon har verkligen gjort ALLT och mer därtill och häromdagen så får hon ett papper som de vill att hon ska skriva på om att hon är uppsagd from den 12e augusti!!

Hon har alltså inte ens två veckor på sig att hitta nytt jobb!

Det är så j..la dålig stil av ägaren för han är så feg och en så dålig människa just nu i mina ögon.. Hur han kan bete sig på det viset och vara så skitaktig rent ut sagt efter allt hon har gjort!

Han ska skämmas riktigt ordentligt!

Du kommer få det såå mycket bättre på nästa arbetsplas hjärtat mitt och det kommer inte va några problem för dig att hitta nåt nytt med tanke på all erfarenhet du har och pga den personen du är.. Det är många som skriker efter anställda som dig.

Puss på dig gumman!






Kommentarer
Postat av: Rille

Kan det vara Tapaz vi pratar om ?? :D

2009-09-05 @ 14:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0