Gårdagen.

Ja då var vi ju på Singing Bee, jag tyckte det var kul men Bojan hade inte lika roligt :) jag förstår honom, det är lite mer av en tjej grej tror jag.. Men nu har han fått testa det iaf :)

Det tog väldigt lång tid alltihopa, vi var där 18.00 och var inte därifrån förrän 21.30 men det är ju så med inspelningar, det ska filmas om osv men det hör ju till :)

Innan jobb idag så hade jag en massa att fixa till fredag :) skulle handla dukar och lite tilltugg på olika ställen, har fått från min käre mor att försöka handla så billigt som möjligt.. Det är ju bra för visso men när man inte har bil eller körkort och man får ta bussen överallt så blir det lite jobbigare haha plus att man kan inte handla allt man vill för då blir det för tungt att bära hihi :)

Men jag fick iaf den största biten avklarad idag och imorgon ska jag upp vid 11 och fixa det sista innan jag ska till jobbet igen :)

Natten har gått fort idag faktiskt men jag känner att jag är ganska trött nu efter så många timmar vaken, men jag vill ju så gärna att allt ska bli perfekt på fredag :) jag hoppas alla blir nöjda iaf :)

Nu ska jag snart åka hem, tar tåget 05.08 och då ska jag sova sju kvart i timmen :)

Hoppas ni drömmer om något vackert allesammans!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0