kläder

Här får ni bilder på kläderna jag inhandlade i helgen och igår :)


en beige mysig kofta


en vit tunika och en likadan i brun :)


marinblått linne i siden, super fint på :)

Snart är det jobb som gäller men jag har fått mycket gjort idag, tvättat klart, strukit, diskat och städat lite.. Har även kastat lite saker som man egentligen inte behöver men inte förmår sig att kasta i vanliga fall haha

Så nu ska jag vila en timme eftersom jag var uppe 10 i förmiddags och ska jobba till 05.15 så behöver nog lite vila innan :)

Ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Fina kläder gumms!! Hoppas du hade det trevligt i hbg! puss på dig

2009-09-23 @ 19:26:40
URL: http://winey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0