salsalektion

Jag kunde inte vara med på dansen idag :( i förrgår så trampade jag på en persien som ligger på golvet här hemma och det gjorde SVINont!!!!!

Det forsade blod som attan!!!!!! Och jag klarar inte blod så när jag märkte att det blödde så satte jag mig i duschen och bara lät vattnet rinna tills det lugnade sig lite sen satte kg ett plåster och en strumpa på så att jag skulle slippa se det...

Har haft lite svårt att gå på foten helt och hållet men inget jag brytt mig om, så idag så tänkte jag att men jag kunde ändå prova att se om det funkade att dansa... men det gjorde det inte, jag kunde vara med på uppvärmningen men inget mer :( :( :(

Blir så ledsen, jag är ju såå lycklig varje måndag när jag ska iväg och dansa :)

Men när jag inte kunde dansa idag så passade jag på att filma turen som vi fick göra idag, så jag kan försöka snappa upp det till nästa vecka iaf :)




så här ser en vanlig lektion ut hos oss :)
titta och njuuuut!!!!!!!!!
den är inte så lång men det räcker :)

Kommentarer
Postat av: michelle

Aj aj, vad har vi sagt om att trampa på persienner Malin?!!!

2009-09-08 @ 12:02:48
Postat av: malin

nä d e ju inte så bra gjort av mig haha

2009-09-09 @ 10:47:37
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0