sorry

ja sorry, det var längesen.. Jag försöker att inte låta det gå så lång tid mellan mina  inlägg men ibland så bara blir det så men det ska bli ändring på det :)

Jag var ju så sjukt nyfiken härom veckan för att mamma höll på med nåt hemlighetsmakeri haha men planerna blev inte riktigt som hon tänkt sig..

Men istället så i lördags morse efter jag slutade jobba 05.15 så åkte jag hem och hämtade min väska och sen begav jag mig till Arlanda för att ta flyget som gick 08.05 till Helsingborg!!!

Landade hemma vid 09.00 och då kom mamma och min minsta syster och hämtade mig och sen skulle vi åka hem för att jag skulle få lite sömn eftersom jag då varit vaken i 24 timmar haha.. Men som vanligt med min lilla mammi så blir det aldrig att vi åker direkt hem utan vi stannar i nån affär på vägen för att handla nåt, och så blev det även denna gången :)

Vi stannade till på Familia för mamma skulle byta en tröja och då blev det ju inte bara byte av den utan det blev inhandling av mer kläder istället :)

Både för mamma och mig hihi :)

Jag somnade vid tolv tiden och ställde klockan på 15 för vi skulle åka och överraska min älskade Sanne som hade öppet hus mellan 16-19, men när mamma kommer hem och väcker mig och säger att klockan är 16.30 fick jag lite små panik haha

Men det gick bra ändå, vi kom till Sanne vid 18 och grattade henne och Micke, hennes man,



och sen gick vi ner till Lasredome där vi skulle ha 3-kamp.  Sjukt kul var det och jag hade en massa filmklipp och bilder från stunden där MEN min kamera slutade fungera igen!!! (och jag har bara haft den i fyra mån ungefär) så allt försvann!!!!!!! :(

Super ledsen blev jag, för det var riktigt roliga klipp haha, tänk er vi i sumodräkter och på en ridande tjur bla haha, kul hade vi verkligen!

Efter Laserdome begav vi oss till Oasen för att avnjuta en supergod fondue, det är verkligen min favorit restaurang hemma asså, och där fick jag ett par bilder med min telefon ist :)

inte super kvalite men ändå


min fina Sanne!!



Jag och Jessica avnjuter en Razz dream :)



Jag och Emma, Jontes date för kvällen hihi

Efter Oasen så gick vi vidare till ett nytt salsa ställe som har öppnat hemma, Cuba Libre, ett litet men väldigt mysigt ställe.. Och finns det hjärterum så finns det stjärterum :)

Väldigt mycket dans blev det för min del, så mycket så att mina byxor sprack haha eller så är det jag som lagt på mig lite haha men de sprack iaf..

Som tur är så bor Sanne och Micke precis vid det stället och jag hade turen att Micke var hemma en runda då så han var söt och tog med en klänning ner till mig :) TACK Micke!!

Det var en helt underbar kväll och jag dansade med min lille "nallebjörn" Sannes pappa, han är så underbar och som en riktig liten stor nallebjörn :)

Jag hoppas du hade en underbar kväll Sanne för det hade vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0