Tandläkaren

Jag skulle va hos tandläkaren idag klockan 10.00, så jag gick till tunnelbanan kvart i för det tar mig bara två min sen är jag framme.. Men när jag kommer fram så medd de att tunnelbanan inte går pga växelfel! Gud asså det är andra gången på två veckor! Så irriterande, går upp och ställer mig för att vänta på ersättningsbussarna som ska komma och ringer till tandläkaren och berättar hur det ligger till och att jag därför kommer bli lite sen..

Sen kommer det en buss, jag frågar chauffören om den går förbi Mörby innan den åker till stan.
Ja, säger han så jag kliver på med alla andra och står som en sill, inträngd av alla som åka..

Saken är bara den att när vi är på väg så tycker jag det tar lite väl lång tid innan vi stannar och sen när vi väl stannar så säger han "uniresitetet" i mikrofonen!!!

Ahh, tosig blir man.. Den gick alltså inte till Mörby innan utan körde diekt mot stan..

Fick hoppa av och ringa till tandläkaren igen och fick då istället boka om min tid.

SL sucks rent ut sagt!


Kommentarer
Postat av: cindy

stackars dig.. så gick du upp så tidigt i onödan =/ Hoppas du har fått vila ut sen när du kom hem :)

2009-09-03 @ 14:03:57
URL: http://vellaelin.bloggspace.se
Postat av: malin

mm och så är jag så rädd för tandläkaren som jag är, det var inte kul :( men men inget att göra haha

2009-09-04 @ 20:40:38
URL: http://salsatjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0