Malmö

Idag blir det en liten tur till Malmö med finaste Diana. Hon kom hem från Greklandigår och ska neroch köpa lite nagel grejer till salongen såvi ska ta en liten fika också där nere..



Annars händer inte så mycket annat, ska ner på af och prata med de om olika utbildningar och så..

Funderar på om jag ska börja plugga men har ingen aningom vad?!!

Mäklare, förskolelärare, handel??? Det är många frågeteckan och jag tycker inte alls om det.. Jag vet att jag vill jobba i butik men det är inte så lätt i en liten stad som denna tyvärr!

Stockholm hade vart lättare tror jag ;) hihi




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja Sthlm var det ja... Sthlm har så mkt bra att erbjuda!

2010-08-20 @ 00:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0