Tisdagsfika

Idag hade vi vår vanliga fika.. Vi träffas alla tjejer oftast på tisdagar och fikar, snackar skit och umgås..
Det är bra att man försöker träffas en gång i veckan så att man håller ihopa :)

Det var mycket trevligt som vanligt och massa kaffe och nån kaka blev det också.

Efter fika gick jag Linda och Carro vidare till Granit för att se om de hade väggljusstakar men utan resultat :( Jag vill ha det på lilla toaletten men det verkar inte som att någon har sånt.. Mycket konstigt

Jag och Linda vandrade vidare genom staden för att sen dra oss hemåt. Jag har varit uppe sen 07.30 idag, fråga mig inte varför, så jag lär väl vara ganska trött om ett par timmar.

Finaste Elise förgyllde min dag, som den lilla solstråle hon är!




Hon är så underbar den ungen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0