Julbak..

Naglar, fika, julbak, matlagning och sjuuuuukt trevligt sällskap är vad jag avnjutit min dag med!!!

Fy haha det har vart riktigt mycket idag men ack vilken underbar dag det varit :) Först fixa jag mina naglar kl10 sen vart det en fika med världens bästa Fredrik! <3

tänk om solen vart här nu :)

Sen vart det julbak hemma med allt vad det står till med haha
folk som kommer förbi och säger hej och människorna som är i ens hem, det är sååå underbart!!!


mamma tyckte det skulle synas att vi bakade :)




Min älskade kusin Anka kom förbi med min andra älskade kusse "Jonte myra" hehe
Jonte kom förbi en sväng, det var fullt hus heeeela dagen och kvällen :O)

Michelle och Fredrik kom mot kvällen för att spendera en "lugn" lillejul med lite mat och spel men ack vad fel vi fick haha, när lille Melle fick bestämma så skulle vi inte alls göra det... Vi skulle ju göra precis som han ville, såklart! Det är väl klart att man ska göra som barnen vill vid jul, och ven kan motstå honom liksom..



Killen ler och är glad, dansar zumba och skakar rumpa haha, det kan man ju inte säga nej till :)



Mosters finaste!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha fin bild man fick bidra med då...lol (inte lul). Ditt sällskap är det bästa underbara Malin! Kärlek ♥

2010-12-24 @ 01:08:20
Postat av: Kim

Han längst upp liknar Philip Seymour Hoffmann väldans mkt iaf.

2010-12-26 @ 21:16:20
Postat av: Misan

Det är äkta kärlek mellan Melvin och hans moster, det syns =)

2010-12-26 @ 21:50:20
Postat av: malin

Ditt sällskap med Fredrik! <3



Jaa visst syns det Misan,han är ju den bästa :) <3

2010-12-28 @ 10:18:06
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0