..

Kom inte på nån rolig rubrik, men jag hittade lite bilder från när vi var ute och firade Elins födelsedag :)


Hanna och jag


Trallis-Tony :) David och Hanna


Födelsebarnet Elin och jag :)

Har alltid lika kul när jag går ut med mina vänner och kollegor här uppe!

Jag har verkligen träffat och lärt känna många underbara människor och givetvis några mindre underbara haha men så är det alltid :)

Längtar till min kusin kommer upp (förhoppningvis om allt går som det ska för henne) såå härligt vi ska ha det eller hur gums? ;)
www.annikaokenzo.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anka

Klart vi ska :) åhhh längtar

2010-02-24 @ 00:35:28
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, nä men denna bloggen är så omogen så jag skäms nästan ;P hahaha! Jo men de är bara bra med mig och resterande av "familjen" :)Hur är det själv? När kommer du ner och hälsar på? :) Puss & Kram!

2010-02-24 @ 01:31:50
Postat av: Jonte

Massa söta flickor... I like :)

2010-02-24 @ 23:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0