Imorgon gäller det!

Igår kände jag inte alls för imorgon men nu har jag ny energi och nu känner jag verkligen för det, det ska bli kul och jag tror det kommer bli en riktigt cool grej :)

Jag hoppas på det iaf haha

Jag jobbade inatt och det var ganska mycket folk och kvällen gick väldigt fort, inatt ska jag också jobba men jag måste hålla mig vaken hela natten till 12.00 imorn?? hmmm undrar om det kommer funka, jag vet att jag inte kan sova bara fyra timmar så därför har jag inget val haha..

Får hålla ut helt enkelt :)

Nu ska jag snart iväg till jobb igen ska bara träna igenom lite först

Vad ska ni hitta på ikväll?



Idag är min mamma och min syster i Götet, Emma ska tävla och jag håller tummarna för att det går bra gör ni det också tack ;)


Lycka till min stjärna!! Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Mårten

sjukt söt syrra :)

2010-02-26 @ 17:57:04
Postat av: malin

Tack så mycket! :)

2010-02-28 @ 01:52:27
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0