klara det :)

Igår hade jag mitt tabletest för andra gången i roulette, och jag klara det! :) 

Såå skönt att ha det avklarat, det är en börda som släpper, verkligen.. Så nu har jag bara pokern kvar och sen är det klart..



Natten på jobbet igår gick bra, gick ner på golvet först 22.15 och skulle sluta 04 men jag jobbade över till 05, alltid bra med lite komptimmar..

Idag har jag bakat en choklad tårta och ska laga lite mat om ett tag men det får vänta lite, har lite att stryka först haha

Sen är det jobb ikväll och imorgon också sen är jag ledig två. Jobbar dag nästa vecka, det ska bli riktigt skönt. 

Vad ska ni hitta på i helgen?


Kommentarer
Postat av: misan

Grattis gumman, du e bäst!

2010-02-19 @ 13:05:44
Postat av: Jonte

Mega grattis på dig söta nosen :)

2010-02-23 @ 09:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0