lekt lite

Idag satt jag och lekte lite på nätet :)

Jag hitta en sida där man kan göra lite roliga och annorlunda saker med sina foto, jag använde iofs samma kort på alla nästan men det var bara för jag ville testa mig fram och se hur det såg ut..

Mycket bra sida tyckte jag eftersom jag tycker det är kul att exprimentera med bilder så här får ni se de så får ni säga vad ni tycker (trots att det är samma bild flera ggr hihi)



samma bild som på min header



som ett litet pussel :) bilden är från när jag var på magaluf -07 och jobbade..



som ni märker är det denna bild som upprepar sig :) men vill ni inte titta, behöver ni inte :)





vet inte vad det ska föreställa för kort men :)


en bild från Sannes och Mickes bröllop



man kanske skulle haft en egen tidning? :) haha


film omslag :)
texten blev ju dock väldigt smal och liten men Michelle, Therese, Sanne, Jessica och Jonte ni måste iaf läsa vad där står :) hihi

Så vad tyckte ni om de olika sakerna? :) nyfiken :)

Kommentarer
Postat av: misan

Hahaha så söt du e! Fina bilder! Jobbigt att kommentera, va tvungen att gå en mil ner för att kunna skriva ju! Hörs sen puss

2010-02-08 @ 13:33:33
Postat av: jessica

haha, gulligt.. ;P

2010-02-09 @ 13:19:45
Postat av: Jonte the man!

Jag gillar! :)

2010-02-10 @ 01:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0