........

ja vad kan man säga egentligen... Jag fick ett samtal av en nära och god vän vän som jag håller hårt om hjärtat idag när jag var på väg hem..

Väldigt tråkigt besked, ett besked som vi väntat på ett tag eller dem rättare sagt men jag känner mig också delaktig.. Och det kändes så tungt att få veta resultatet när jag hela tiden hade sagt för mig själv, snälla låt allting vara bra, snälla snälla...

Varför ska dåliga saker bara drabba bra människor??! Jag förstår inte det, det känns som att det alltid varit så men jag kan fortfarnde inte förstå varför..

Det gjorde så ont i mig och jag visste inte var jag skulle ta vägen..visste inte vad jag skulle säga, ingenting och det känns så ruttet också för man vill ju kunna finnas där för sina nära och stödja och hjälpa i svåra stunder..

När man känner att man inte kan tillföra nån lycka eller nån glädje just då, vad gör man i de stunderna??

Usch jag vet inte mer än att det är sjukt jobbigt... och det är inte ens hälften så jobbigt för mig som det är för dig...

Jag önskar såå att jag kunde göra nåt mer för dig men det enda jag kan ge dig är min närhet och att jag finns här för dig, oavsett vad så finns jag här! Och jag kommer inte lämna din sida så länge du behöver mig!

Jag kan inte krama om dig nu så istället skickar jag en massa massa bamse kramar till dig och hoppas att det hjälper lite på traven..

Och glöm inte det jag sa, det sista som överger en är hoppet! Det är det vi alltid kommer hålla fast vid..

Mina tankar är hos dig hjärtat!!



Jag önskar att jag kunde plåstra om er och göra allting bra



och sen sätta er på ett berg fyllt av hjärtan och kärlek!

Tänker på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0