konsigt

konstigt och irriterande det här med mobilbloggandet alltså, meningen var iaf att vinterbilden som jag har lagt upp, det var en liten text med till den också såklart men på nåt vis kom den inte med???

Fråga mig inte, haha...   Jag ville iaf bara visa hur fint och vitt det är här i sthlm en vinterkväll :) ack så kallt men ändå så fantastiskt, jag hör alla barnen på dagarna när de åker pulka bakom huset och ser hur de leker i snön :)
Önskar jag vore barn igen, inte för att jag hade haft något emot att gå ut och göra samma sak som de men ändå :)

Just nu vill jag bara slänga mig ner i all snö och göra massa snö änglar och bara titta upp i himlen som man alltid gjorde!

Här får ni iaf bilden igen :)


som sagt, väldigt dålig och mörk men snön lyser upp det mesta

Kommentarer
Postat av: Anonym

mitt hjärta.. det finns inget som säger att du inte kan göra snöänglar och åka pulka, man är aldrig för gammal för det, så länge barnasinnet finns kvar så kan man göra allt som man gjorde förr...

älskar o saknar dig mitt hjärta puss på dig

2010-01-14 @ 11:23:55
Postat av: tezz

såg nu att mitt namn inte kom med i förra kommentaren:) puss tezz

2010-01-15 @ 11:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0