såå underbar!!

Jag hörde en som heter Pablo Cepeda för ett tag sen och blev helt kär!!

Jag gillar Lisa Nilssons Himlen runt hörnet, tycker den är så mysig och när jag hörde honom sjöng han samma fast i salsaversion och jag ville ha ha ha den låten.. Tyvärr så var det inte tänkt att den skulle släppas på you tube osv och jag blev så ledsen för jag visste inte hur jag skulle få tag på den

försökte på spotify också men utan resultat, MEN så igår så tänkte jag att jag skulle försöka igen och jag hitta den!!!!

Så ni som tycker om låten och även gillar salsa kommer gilla denna :)

ni måste lyssna på den! haha
Pablo Cepeda – Himlen Runt Hörnet






berätta gärna vad ni tycker?? är nyfiken hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Jonte

Tyvärr så sitter jag på hampan med Rille nu så jag kan inte kolla den, skulle inte höra nått alls.. alldeles för mycket sorl i bakgrunden :) love you!

2010-01-21 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0