Underbara vi!

Japp det var jag och Helena och det var även där vi var idag haha fyndigt va? ;)

Det är ett super mysigt ställer på medis, ligger precis brevid en thailänds restaurang som tydligen ska vara super! Måse provas nån gång :)

Jag åt en scampi rätt till förrätt och Helena en brödtallrik med tapenad sen tof vi en god fläskytterfile med potatisgratäng till varmrätt, mmm mycket gott!

Till efterrätt tog vi vars en Kaffe Karlsson :)

En mycket mysig och väldans trevlig kväll!
Tack stumpan!




hade inte kameran med mig, så fick bli från mob.. inte bra kvalite men vi ser ju glada ut iaf ;)

Nu är jag ledig två dagar till, har redan hunnit rensa här hemma och gjort i ordning, ska bara ner med det sista till källaren imorn.. Sen villl jag till Ikea och köpa en byrå till, (behöver ju det med alla mina saker haha) men det får bli när lönen har kommit hihih :)


Min syster har haft en frågestund på sin blogg och nu har hon svarat på alla frågor, så är ni nyfikna så är det bara att gå in och kika :)  hon skulle visa mig häromdan hur man länkar men som vanligt så la mitt internet av!! blir så tröyy.. men här har ni adressen igen www.emmaajosefin.blogg.se    och jaa Annika, du är fortfarande den bästa kusinen haha ;)


Hmm ska man ha en frågestund själv också, fick en förfrågan häromdan om jag inte kunde ha det...
men vi får se :)

Natti natti på er och hoppas ni har haft en bra tisdag

Kommentarer
Postat av: Jonte

Det verkar som om syster redan skulle kunna lära dig ett och annat om bloggande.. :)

2010-01-20 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0