Mys med Misan!

Idag fick jag och min Misan lite egentid tillsammans, hon ringde och fråga om vi skulle till stranden.. Jag var lite tveksam först med tanke på allt jag har att göra här hemma men jag släppte det och gick ner till stan.

Vi åkte ner till gröningen först o la oss lite.. Där satte vi oss med Nina och co.
Sen träffa vi Angelica lite grann med familj och Nova, stor tjej nu! :)

Hon fick mig tom att bada i havet den lilla skiten :)!! Det var inte varmt kan jag ju säga haha men när man väl doppat sig så var det faktiskt skönt



Min fina vackra tjockis!! den lille "pojken" kommer bli ett riktigt busfrö hehe

Efter ett par timmar fick det vara nog så vi gick till hampan för en läsk och ett glas vin

Finaste Linda kom förbi med Jonte och sin dotter Elise, sötare unge får man leta efter och så glad!! En riktig solstråle



Sen kom Fredrik, Michelles sambo och blivande man (snart iaf hihi) Och skulle hämta henne och körde mig samtidigt till söder.



Tack för en mysig dag stumpan min, det var skönt med lite tid för bara oss..  Och mycket mer kommer det bli!!



Kommentarer
Postat av: Erika

Aweee vad mysigt!! Hoppas ni hade en härlig semester! Tänkte osså höra ifall du kanske va sugen på att komma hit nu på måndag eftermiddag/kväll och mysa med lite vin o drinkar... Om du inte har allt för mkt att göra? Om du vill kanske vi kan samla ihop ett litet tjejgäng, har ju massor kvar från Andreas 30 års fest som behöver drickas upp ;) Men ja kan slå en plingis imorgon! puss på dej fina!

2010-07-17 @ 22:14:04
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0