Äntligen!!!!

Ikväll är det äntligen dags för premiären av Desperate housewives!! Som jag har längtat efter detta, jag är så sjukt nyfiken..

Jag skulle jobbat ikväll egentligen men jag lyckades byta med mig själv så jag jobbade i söndags istället :)

Så ikväll kommer det vara en flaska vin kex ost och vindruvor på mitt bord 20.55 haha



Vem tror ni dör av Karl och Orson då?? :) jag vet faktiskt redan haha, min kusin tittar ju på det innan jag så hon berättade :)

Älskar ni serien lika mycket som jag? hihi ;)


Kommentarer
Postat av: cindy

hej gumman.. jag har oxå läääängtat! Ska dra hem till mamsi o kolla hon har ju oxå längtat efter det... men vad tråkigt om nästa avsnitt handlar om vem som dog.. jag vet ju oxå redan vem det är.. jag har nog redan sett de nästa 2 avsnitten då :/ .. jaja kan va kul ändå ju hehe =)

kram på dig

2010-03-02 @ 14:50:07
URL: http://vellaelin.bloggspace.se
Postat av: tezz

i love it plus att jag love det som följer efter avsnittet :) våra telefonkvällar :D:D:D:D

2010-03-02 @ 16:39:04
Postat av: Jonte

Jag måste nog tyvärr meddela att jag älskar dig mer än serien... :) puss :)

2010-03-02 @ 18:36:32
Postat av: jessica

Jag tittar också före.. :) Vet vad som händer väääldigt långt fram redan.. ;P

2010-03-02 @ 22:59:24
Postat av: Erika

Jag e oxå långt före, måndagar e min dh dagar! Den enda serien jag följer! o jo gossip osså.. puss på dej

2010-03-03 @ 02:28:27
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Misan

Usch jag skulle aldrig kunna kolla före, vad ska man då göra på tis kl 21???? Sååå bra! Ha så kul i Stockholm tjejer, parta lite för mig också o bara njut!!! Puss

2010-03-03 @ 10:10:10
Postat av: malin

nej jag håller med michelle där, skulle inte heller vilja titta före, d e känslan när man sitter där framför tvn fem i nio och bara väntar haha som ett litet barn hihi :)

2010-03-03 @ 14:02:08
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0