Farsan!

Idag vart jag ju ledig, vi hade frukost möte på jobbet till 06.30 och sen var det hem och sova.. Kom hem lagom till Bojan skulle gå upp :)

Somnade väl vid 08 sen gick jag upp 14, plockade undan och lite sådär som i vanlig ordning och sen vid fem la jag mig och vila igen haha, sov ett tag och sen begav jag och älsklingen oss in till stan för att se Farsan på bio. Han har redan sett den en gång men jag ville så gärna så han följde snällt med haha :) 

Och fy fan rent ut sagt vilken rolig film, sååå bra alltså! Tycker jag iaf :) Den var super rolig, jag skrattde så jag grät men samtidigt så var den så fin så jag grät en skvätt också haha.. Jag är ju så känslig så kanske därför men det var verkligen sorgligt ändå:)


Har ni sett den, och vad tyckte ni i så fall? 
Om ni inte har sett den, så mååste ni gå!

Vaschegood!! hahahahha :)
  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag läskar dig :)

2010-03-25 @ 07:13:38
URL: http://lesssle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0