helgen

sorry mina fina läsare för dålig uppdatering men mammi var ju här i helgen och sen jobbade jag mån tis så det är därför..
Men här kommer en liten uppdatering från helgen iaf :)

Mamma kom ju i tors och jag skulle jobba 17.30-04 men jag ringde på dagen och fick kompa in till 22 så jag kunde hämta henne på flygplatsen.. Tänk om hon skulle tagit sig själv därifrån annars hahahaha det hade ju slutat i katastrof rent ut sagt..

När jag väntade på flyget gick jag in på pressbyrån för att köpa en kaffe och då stöter jag på en vän från hbg som det visar sig att vi inte har setts på fyra år!!!

Hur sjukt är inte det och hur liten är inte världen då? Hon flyttade upp för fyra år sen och trivs super bra så det är skönt.. Vi snacka lite skit och sen gick jag till utgången för att möta mammi :)

Hämtade hennes väskor, märk väl "väskor" hon skulle bara stanna över helgen haha, undra var jag fått mitt ifrån när jag ska iväg nånstans haha

gick till bussen för att åka hem och sen skulle jag åka och jobba men jag ville ju så gärna va med mamma så jag ringde in till jobbet och frågade om jag kunde kompa hela natten och det gick!! Wie, tack Micke!

Här kommer lite bilder från helgen


mamma : Malin, vi kan inte sitta och ta kort mitt på tunnelbanan så där.. hahaha du är för söt mamsi :)

klart vi kunde :)


"äpplekaga" haha jajamensan :)


mamma: är han gay verkligen, det märks inte.. hahahaha nej då det märks inte på lille Tony haha så söt :)


Min fina underbara mamma, jag vet att jag har tjatat om henne många gånger innan haha men jag kan aldrig säga det för många gånger, att jag har verkligen världens bästa mamma!! Utan tvekan, hon är fin, vacker, snäll, underbar, fantistisk, allt positivt och även negativt finns det också såklart, det finns det hos alla människor men hos min mamma finns det väldigt lite negativt, hon är lite hård ibland :) hihi och det har vi väl alla fått erfara eller iaf vi hemma i hbg :) haha
Men go är hon :)

Vi hde iaf en super mysig helg, det har vart såå underbart att få ha mamma här och ha henne helt för mig själv!! :) Vi har ätit god mat, shoppat och myst tillsammans.. Längtar tills nästa gång!

Vad har ni gjort i helgen??

Kommentarer
Postat av: annika

Fint inlägg du skrivit=)



kan tänka mig ni hade sjukt skoj=) snart kommer jag upp o då ska vi ha minst lika skojjsigt=) weeiiii!



puss

2010-03-25 @ 02:35:27
URL: http://annikaokenzo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0