Lycka!

Vissa saker kan göra hela ens dag och bara göra en såå lycklig! Det kan vara en kram, ett par fina ord, ett leende som säger så mycket.. En liten sak som kan betyda så mycket..

Jag kompade från jobbet inatt, fick sluta 02.30 och eftersom Boki är hemma i Helsingborg så blev jag så glad över att jag fick gå hem tidigt.. Det låter väl lite fel men det är skönt att få ha lite ensam tid ibland och det behövs, speciellt när man bor så litet som vi gör..

Han har alltid kvällarna för sig själv när jag är på jobbet så det går nog ingen nöd på honom :)

Så jag åkte hem, bestämde mig för att ta ett glas vin, ta fram lite ost och kex och tända en massa ljus i lägenheten och bara vara!

Och det är precis det jag gör nu, jag bara är och det är så underbart!!

Visst klockan är fyra på morgonen nu och vissa av er går upp om ett par timmar för att gå till jobbet men för mig som jobbar natt så är det så otroligt skönt att få kunna koppla av och varva ner efter jobbet innan man lägger sig :)


KÄRLEK!!!!


Vad har ni haft för er denna soliga fina fredag? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0