present

Så nu har jag fixat med det sista till imorgon när vi ska fira Hanna :) Eftersom jag ska vara där redan vid 14, förhoppningsvis iaf :) så tar jag med mig kläderna för kvällen osv, vill inte gå i "party" kläderna hela dagen ju

Ska bli mysigt att få träffa Hannas släkt, är de lilla minsta som henne så kommer det bli helt fantastiskt :)

Kvällen kommer bli bra också, vi ska fira dig ordentligt stumpan!



Nu ska jag snart bege mig till jobb, är ju inte riktigt pigg på att jobba till 05 när jag ska upp så tidigt imorgon men det löser sig :)

Vad ska ni hitta på ikväll? Melodifestivalen som många andra kanske :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Malin! Jättefin blogg. Allt bra med dig ?

2010-03-14 @ 09:58:10
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: Tess

Heeej! ooohh då du har hamnat i huvudstaden, vad kul! Vad gör du där då? Jobb som lockade ? Mjo då livet leker. Jag & Johan har ju köpt en liten gård ute på landet och full renovering, men helmysigt :) Hoppas att du haft en fin helg!

kram

2010-03-14 @ 21:57:01
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0