Bachata..

Det finns en video på youtube som jag vill att ni ska titta på, ni behöver ju inte om ni inte vill såklart haha men den är så fin och såååååååå underbar..

Det gick tyvärr inte att bädda in den och lägga upp den så som jag brukar göra men jag kopierar adressen här till er så kan ni titta om ni vill :)

http://www.youtube.com/watch?v=2cehkSxOLNA

Jag fick denna videon av en kollega.. Så fantastiskt, jag ryser i hela kroppen när jag ser den och vill bara börja tävla igen!!





Det är så kul just när det gäller lyft osv för de flesta tror att man måste ha en kille som är stor och stark och orkar lyfta men det de inte vet är att det är i stort bara tjejen som måste vara stark och smidig..

För att kunna lyfta en tjej som i detta lyftet tex krävs inte mycket styrka från mannen utan bra balans från honom och väldigt mycket styrka och balans för tjejen..

Sen måste tjejen ha ett grymt förtroende för sin partner för att ens kunna klara detta lyft, men så länge man har det förtroendet för varandra, styrkan och framför allt balansen så går det galant :) 

 


Kommentarer
Postat av: annika

fyy fan va duktig hon va!!! snacka om o kunna röra sitt ass=P hehehhe

2010-05-15 @ 15:14:45
URL: http://annikaokenzo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0