bilder

Här kommer några fler bilder från när jag var nere i Hbg och hälsade på :)

Jag fick min kära mamma och papsi att posera haha



Jag tror även att jag sa att jag inte skulle lägga ut den mohaha :) hihi

Jag och min minsta syster Maja var i stan med mamma och papsi och co och då berättade Maja för mamma att hon hittat en "skinnjacka" som hon ville ha,

Maja säger: ja asså mamma du vet en sån skinnjacka, i riktigt skinn haha

hon är så söt

Sen säger mamma: gå till din syster och säg det till henne

Och det gör hon ju såklart den lilla solstrålen, och den systern jag är så går jag ju med henne till H&M där hon hittat jackan och ut kommer vi med en jacka till henne, lite saker till mig och en bikini till mellansyrran :)



Så snygg i sin metallic färgade "skinnjacka"

En sen kväll var jag på stan med några vänner då vi passerar dessa!



Lysande bänkar haha

En annan kväll vr vi hemma hos mammas granne på "tjejmiddag" eller tantmiddag haha nä jag skojar bara, jag skämta om det hela kvällen och de blev lika förnärmade varenda gång de vackra kvinnorna :)


Evalena Olofsson

Här är värdinnan, Evalena. Vi åt så gott, fick riktigt stora goda räkor med massa gott tilltugg och till dessert fick vi något ännu godare haha, jag är ju så svag för allt som heter dessert så :)


Super gott var det kan jag lova er!

En annan kväll haha var jag också med på en "tantmiddag" med vackra och fina kvinnor :) Hemma hos Tina denna gång


Tina Lundin

En mycket trevlig kväll som bjöd på tre rätters mycket gott, och massa skratt!





suddigt men ändå haha de sjunger och dansar till kareoke men de har inte fattat att sladdarna åkt ur och tur är det haha det låter ganska högt ändå om vi säger så :)



Sjukt trevlig kväll var det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0