duktig

Idag har jag varit en duktig kicka :)

Först åkte jag hem till min kusin för att hjälpa henne med sina möbler som skulle på plats och kläder som skulle hängas upp och sorteras osv osv, där var jag i några timmar sen åkte jag in för att möta Bojan och försöka hitta en kostym till hans examen, det gick bra

Efter det gick vi och åt lite, eller jag haha sen åkte vi hem och jag somna en liten stund :)

Några kollegor skulle träffas i stan för lite vin och så men jag är faktiskt trött så jag orkar inte. Får ta igen det en anna dag

Imorgon är det dags för jobb igen, första av tre men det kommer gå fort, förmodligen kommer vi ha mycket att göra då det är löning imorgon plus elitloppsveckan så timmarna kommer nog rulla på ganska bra. Hoppas vi iaf :)

Jag hoppas på fint väder imorgon också så man vaknar tidigt av solen :)

Hoppas ni har fått en bra start på veckan allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i efterskott:)när flyttar du till Helsingborg igen för gott ? ha en trevlig dag. kramar

2010-05-25 @ 13:22:17
Postat av: malin

tack så mycket! vi flyttar ner den 1a juli.. Vem är du? Hade vart kul o veta vem som lämna kommentaren :) Ha en bra dag du med :)

2010-05-26 @ 04:16:33
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej zandra heter jag. :) kul för er att komma hem igen fast om det är tråkigt lämna de kära i sthlm

2010-05-26 @ 09:14:19
Postat av: malin

Hej hej vad trevligt! ja det ska bli skönt att komma hem till familj och vänner men samtidigt tråkigt, men det kommer säkert bli bra :)

Så vem är du och vad gör du för nåt? :) kram

2010-05-26 @ 13:07:25
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0