...

Oj oj oj det är verkligen över två veckor sen jag bloggade sist, tiden har gått fort.. Det har känts att det var längesen men ändå inte så här länge :)

Vi fick ju aldrig åka till Egypten :( väldigt väldigt ledsamt men vi fick iaf våra pengar tillbaka så nåt positivt ändå :)

Jag valde dock att behålla min semester och åkte hem till familjen och vännerna i helsingborg istället, det var underbart det också.. Fick spendera lite kvalite tid med min lilla stjärna



och även resten av familjen och vännerna

Jag kom ner vid sex tiden på kvällen och gick in till min fina Misan för att äntligen få se henne och hennes fina mage!! Och hon var verkligen så vacker som jag föreställt mig henne!!

Efter det mötte jag Jessica och vi gick till hamnkrogen för en bit mat och ett glas vin. Mycket trevligt!

När vi skulle äta så tog jag av mig mina glasögon sen när jag skulle ta på mig de igen säger
Jessica: Va fina de är dina glasögon

Jag: Tack, jag fick de för halva priset eftersom att jag köpte två, samtidigt som jag sätter på mig de

Jessica: hahaha du kanske ska gå tillbaka och fråga om du får köpa det andra glaset också..

va?! haha då har jag alltså bara ett glas i!! Jag har alltså suttit på en buss ner, vart och pratat med Michelle och gått till Hamnkrogen med bara ett glas i!!! hahaha ja det ska ju vara jag till det :)

Jag tyckte att det kändes lite konstigt men inte tänkte jag mer på det, jag ska nog gå till min optiker och fråga om jag verkligen behöver glasögon haha

Jag hitta på en massa skoj under denna veckan och träffa många fina vänner.

Vi var på Oasen en kväll och åt gott

Jessica Svensson

Vella Elin

Jonathan Mikaelsson

Rikard Gunnarsson

jag tog en fika med fina Cassie, sjukt längesen vi satt ner tillsammans och pratade så det var super mysigt :)

Cassandra Eliasson

Och min älskade Sanne fick jag lite tid med också

Sanne Nilsson

Jag träffa andra goa vänner och var med familjen och så också men jag har gjort om detta inlägget två gånger nu och tänker inte göra det igen och jag orkar inte skriva ner allt jag skrev innan haha men nu ska jag vara så smrt så att jag ska spara detta först innan jag publicerar det om dert nu skulle bli nåt fel igen :)

här får ni en bild på Misans fina mage, och tänk er att jag ska bli moster :) oj oj oj vad magiskt!




Kommentarer
Postat av: Misan

Ja tänk att du faktiskt ska bli moster min underbara Malin! Det är 2 lååånga månader till du kommer ner, men bättre sent än aldrig som dom säger =)Haha min lilla glasögonorm!!! Puss

2010-05-04 @ 13:25:45
Postat av: malin

d kommer gå fort mitt hjärta o d viktiga är att jag finns där när den lilla kommer :) så vi kan njuta tillsammans allihopa :)

2010-05-04 @ 23:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0