happy b-day to me!!

Grattis till mig som fyller 25 för andra året i rad! :) nu har jag tre år till att fylla 25 sen blir det 30 haha.. Idag hade min käre pojke planerat en massa, vi skulle mysa på balkongen och sen til en utesrevering för lite drinkar innan vi skulle vidare och äta MEN sommaren som har varit i sthlm heeeela veckan valde att överge oss just idag! Så typiskt men men man kan ju inte få allt :)

Jag kände inte för att gå på restaurang sen så då bestämde vi oss för att laga mat och ha myskväll hemma istället, så nu håller mannen på med maten medans jag sitter här med ett glas rött i handen och lite tilltugg :)

Livet är bra!

När jag vakna fick jag min present, en parfym från Marc Jacobs,

Luktar jätte gott, riktigt fräsch

Och jag har fått så många gratulationer så jag är helt överväldigad, alla fina människor som tänkt på mig och gratulerat mig.. Man känner verkligen sig speciell!
Tack alla!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hoppas ni fick en underbar kväll, du förtjänar det bästa! :)

2010-05-24 @ 02:16:34
Postat av: Michelle

Du är ju speciell =) Ha en bra vecka, kommer sakna dig lite extra då vi är ännu längre ifårn varandra ;) Puss

2010-05-24 @ 12:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0