lördags

I lördags så var jag ute och åt med Bojan, vi gick till Belgobar för de verkade bra där men jag måste säga att jag blev sjukt besviken på maten.. Men vi hade trevligt ändå, efter det gick vi till ett ställe som heter Pressklubben, kända för alla sina Belgiska ölsorter haha och jag som inte dricker öl..

Men Bojan känner de som jobbar där och de var sjukt trevliga och det slutade med att tom jag drack öl!

Dock en jordgubbsöl men ändå haha

Lite senare kom ett par klasskamrater till honom och den ena hade med sig sin tjej Sandra, mycket trevlig tös



och ännu senare kom min fina Hanna



och här sitter vi med en äpple öl haha sjukt bra ställe om man vill ha smaksat öl iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0