suck

Min kamera har valt att vara konstig och därför får jag inte fram några bilder från i fredags!!! illa!!

Vi hade iaf en super mysig och bra dag och kväll, det började med att min fina Diana kom hem till mig för lite snack och ett glas rose :)

Diana Jönsson

Och vi hade ju så mycket att prata om så tiden bara rann iväg, rätt som det var så var det bara 30 min kvar till de andra skulle komma haha, jaja snabbt in i duschen och klä mig osv men det gick bra ändå.

Viktoria kom först sen kom min kusin och sist men inte minst lyckades Hanna ta sig fram också, det var förseningar i tunnelbanan så hon hade fått gå av tidigare för att sen ta taxi hit i all världens kö.. Aja hon kom fram iaf :)

Här hemma tog vi vars ett glas skumpa för att sen dra oss in till stan och möta upp de andra på Rigoletto för att se Sex and the city 2!

Jag fick min present av Hanna här hemma, en jättefin sommarklänning!

Av Diana fick jag ett superfint halsband jag kunde ha till kvällen i ära :) 

Vi blev ju sena såklart haha och alla väntade på oss inne på bion men vi hann i tid, popcorn handlade och all dricka med oss bänkade vi oss för att se den efterlängtade filmen 

För de flesta av oss var den efterlängtad men inte alla haha och det gjorde inte saken bättre när vi fått lite vin i oss och började pladdra som bara tjejer kan haha då blev Karin lite arg på oss men det gick över sen :) Sorry mami :)

Efter bion gick vi till ankan för att möta upp de andra, de sjöng för mig och jag fick fler presenter! Jag blev ju såklart jätteglad, jag hade inte räknat med att få några presenter eftersom jag valde att vi inte skulle träffas hemma hos mig så jag blev väldigt överväldigad kan jag ju säga..

Så fina människor och så underbara, det får man leta efter att hitta kan jag säga.



Ansiktismasker







Jag fick även ett presentkort från alla på NK så att jag kan handla min väska jag velat ha..

Alla presenter jag fick är jag verkligen jätteglad över men det som gör mig mest lycklig är alla som var med och ville dela denna dagen med mig! Den känslan kan jag inte beskriva i ord..

Tack alla!

Efter ankan begav vi oss till båten där vi skulle äta och där fortsatte festligheterna.

Tack alla igen för en fantastisk dag och kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0