Tack

Jag vill tacka er för era kommentarer om hjälp med klänning till mig kommer hitta någon på nelly tror jag :)

Natten igår på jobb gick bra, förutom den lilla detaljen att jag trodde att jag började 17.30!! Sitter ombytt och färdig på breifingen lyssnar men får inget bord.. hmm : jag då? undrar jag fint..

Nä då skulle jag inte börja förrän 18.45, trötta mig haha det var inte mycket och göra, de behövde mig inte tidigare heller så det var bara att sitta fint och vänta :)

Innan jobb så blev det lite fika med några kollegor och sen på jobbet gick jag och fina Helena ut på terassen och prata lite, alltid mysigt att träffa henne :)

Vaknade vid 13 idag, har inte gjort så mycket mer än att sitta här haha men innan jobb blir det lite fika i solen som igår och sen påbörja natt två av tre..

På söndag är jag ledig, min födelsedag.. Känns verkligen inget speciellt och det känns inte ens som att jag fyller år, kanske är det så efter man fyllt 25 hahaha.. Det kommer bli en super trevlig kväll den 28e iaf med alla som ska med, vi kommer ha det super!

Och då har min kusin också flyttat upp så hon kommer också följa med och få träffa alla mina underbara vänner och de henne :)



kommer bli ett bra födelsedagsfirande :)


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Haaaaaaaaaaaj stumpan!!!

Men shit va världen är liten ja=)

Men beskrivningen av honom var ju ganska vag så jag har tyvärr ingen aning alls om vem det kan vara=)

Men det var kul o höra iaf... Hoppas allt är super med dig... Här e de toppen o varmt =P

Grattis i förskott snäckan....

Puss o Kram

2010-05-22 @ 14:58:48
URL: http://antches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0