...

Nu var det ett tag sen igen... Känns lite konstigt, när man är arbetslös borde man väl ha hur mycket tid som helst till allt?!!

Känns som om jag mer tid till iaf att blogga när jag bodde där uppe... Nu känns det nästan som om tiden inte räcker till, till nånting överhuvudtaget förutom städa tvätta stryka o laga mat... haha låter lite illa, nej då jag tycker ju det är kul med allt dety och jag gör andra saker också ju såklart men det känns så konstigt alltihopa...
Jaja säkert bara en fas :)


Vi hade iaf en trevlig kväll i lördags hos Natalia :) Ett lagom stort gäng tjejer som käka smörgåstårta och drack vin och lyssnade på en massa massa bra musik.. Dansa gjorde vi också :)

Efter några timmar blev det dags för en tur till stan, konstigt att man alltid har roligare hemma än när man kommer ut :)

Men det var helt ok ändå, och Natalia hade en bra kväll, och det var ju hennes kväll så det var det viktiga :)

Jag avvek när vi kom ner för att träffa min älskling, michicho :) och sen mötte vi upp de andra på Cardinal

Jag gick hem till Diddi innan vi skulle till Natalia för ett glas vin och då var vi ju tvungna att fota våra outfits ;) hehe







Diana la lite skugga på mina ögon och jag som aldrig sminkar ögonen annars tyckte det blev lite mycket men ändå gilla jag det haha


vad tycker ni? :)

Annars har min vecka vart lugn, i tis var det ju despankväll som vanligt, i onsdags gjorde jag inte så mycket, idag var jag på en promenad med Diddi och sen kom jag hem och tvätta och laga mat och sånt ni också gör haha :)

Sen kom hon hit för att titta en film och mysa :)

Vi såg "Save the last dance", sjuuuuuukt vad jag saknar min dans!!!!!



Vad tycker ni om filmen, ni som sett den? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0