Fina tjejer!

Jag hade ett par underbart fina tjejer hemma hos mig för ett tag sen på lite vin och ost!! Det har iofs vart många sådana kvällar sen sist men denna kväll har jag foto ifrån :) lite roligare då ju :)



med lite grädde på nosen :)



de tjatade och tjatade: hot shot hot shot hot shot! haha eller var det jag som frestade :P hehe



KÄRLEK <3

Nån som vet hur man vänder bilder rätt i ett dropbox account i en mac???




mmm gottit!!!



finingar! :D



vilken kväll vi hade!!! <3 <3 <3



GEEE mig en hot shot!!! :P


Vilken kväll alltså! Vi träffades kl 18 har jag för mig och jag och Eeika gav inte upp förrän 06.00 :)


Helt helt underbart! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: erika

Hahahaha underbart!!! Jag verkligen ÄLSKAR våra träffar! Du är såååå underbar!!!! Pussar i massor!! KÄRLEK!!

2011-05-07 @ 18:02:07
URL: http://erikabitm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0