Finaste Erika!

För ett par veckor sen var jag hemma hos Erika i deras underbart fina hus i Viken!

Erika dagen innan: Kom HUNGRIG imorn!!

Jag: hmm haha ok, det ska inte vara några problem haha :)

Trodde ju dock inte att vi skulle äta riktigt sååå mycket mat haha men gott var det och sällskapet var ju det allra bästa <3



Det var bara jag och Erika! ;)



Sen drack vi vars en pina colada ur deras 1liters glas!!! som de köpte när de var utomlands! och den var mumsig! ;)

De har skaffat lille Shiro nu ju och han är bara så underbart fin och vacker!!! Vill också ha en sån liten<3



åhh vad retligt att bilderna inte blir rätt!! Men iaf, ni ser ju hur bedårande denne lille parveln är!!! :)

Vi åkte till stan sen och hade en heeeeelt underbart fantastisk kväll med massa dans och tom sång :) haha

Älskar dig mitt hjärta! Du är guld värd i mina ögon!!!

Kommentarer
Postat av: erika

Ååååå nu bölar jag!! Finaste finaste Malin!! Du ska bara veta hur högt jag tänker om dej och vilken fantastiskt underbar människa du är!! Och i mina ögon är du med guld värd!!



Älskar dig också mitt fina fina hjärta!!



Tack för detta fina inlägg! <3 <3 <3



2011-05-07 @ 18:05:30
URL: http://erikabitm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0