grillning

Har precis kommit hem efter en trevlig kväll hos Josefine och Alexander... Meningen var att vi skulle grilla men pga ösregnet så blev det annat och det var sååå gott.. Vi åt fläskfile och cevapcici hahaha hur går det nu med stavelsen boyde haha? :)

Det kommer med tiden haha :) Vi titta ju självklart på EV och satt som på nålar i vissa tillfälle men en 3e plats är fan inte dåligt! Det är vi stolta över..

Vi hade oddsat lite också och det fick Alexander in! Grattis till dig :) Pengarna gick dock till Axel hehe :) (deras son)

Igår blev det grillning hemma hos oss med Michelle och Fredrik och ett par kollegor till Bojan ju :)


Vi hade en trevlig kväll med massa mat, dryck, spel och grillade marshmellows :)

Jag var lite orolig att det skulle bli snack om ett visst yrke under hela kvällen men det blev det icke :) wiee





hmm jag har vänt bilderna till den "rätta" positionen men det verkar ändå inte gå min väg haha



Desserten var på ingång! Det blev en "jordgubbar ala Bojan" ;)

Vi blandade jordgubbar med conjak och punsch, lät det stå i kylen under kvällen.. i glasen hade vi rivit vit choklad med lite chilli, endast lite :) hällde sen på jordgubbarna och blandade med vaniljsås och toppade med lte lime :)

Den var god! Du är duktig min älskling<3 <3 <3

Enkelt och gott :)

Såååå vad tyckte ni som tittade på EV? vann rätt låt osv osv :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0