Lördag!

I lördags firade jag och Michelle våra födelsedagar tillsammans.. Jag tänkte inte fira detta året alls efters det egentligen inte är nåt speciellt men Michelle frågade om vi skulle fira tillsammans och då blir det ju roligare så det bestämde vi oss för att göra :)


Vi var ute i lite sen tid men men så är det ibland, vi hade iaf en sjuuuuukt bra kväll, allihopa hoppas jag??! haha


Alla kunde inte komma men så är det ju men ett stort TACK till alla som kom och till alla som ville komma men inte kunde och ett riktigt STORT TACK för alla underbart fina presenter!!!

Det är nog både bästa och värsta med att fylla år, jag älskar överraskningar och presenter men samtidigt så känner jag mig dum att mina vänner ska känna att de behöver köpa något till mig.. Konstig känsla det där men vem älskar inte presenter egentligen hehe :) och överraskningar framförallt <3

Vi träffades iaf kl 17 och meningen var att vi skulle äta vid 18tiden men som vi alla vet hur det brukar bli med oss töser, jag och Michelle skulle bjuda på grill men ingen av oss kan tända en grill hahahaha..


Fast å andra sidan, kan kan vi men det var nog fråga om annat :P och stackars Sanne (utbildad kock) satte vi i arbete med att skära kött och grönsaker....


(här på hennes möhippa) :P

Värdelösa värdinnor ju!!! haha


MEN trots allt så fick alla mat runt 21 iaf hahaha, vilken skräll... du kommer till en fest och förväntar dig mat inom iaf de närmasta 2 timmarna men nej då vi låter våra gäster vänta.. mycket länge...

De fick iaf vin och dylikt under tiden haha :)



Jag och Michelle hade bestämt innan att vissa skulle få uppdrag under kvällen, speciellt under maten för efter det skulle vi avslöja så det inte blev några sura miner eller missförstånd osv :) man vet ju aldrig :P

Men efters vi då fick mat så sent så höll det på ganska länge :) nån skulle plocka mat från någons tallrik, en annan skulle göra fågeldansen sådär lite spontant under kvällen, en annan skulle torka sin bordsgranne om munnen me jämna mellanrum sv osv.. Detta va sjukt kul efters vissa inte hade en aning vad d var som pågick :)


och efters vi både två visste vad som pågick fick vi ju också ha vars ett uppdrag :) Michelle skulle hacka på mig gällande i princip allt haha och det reagerade de precis som vi hoppats på :P

Jag skulle hålla tal om vad som helst lite då och då och samtidigt klappa händerna och jubla hysteriskt hahahahha, ja om ni inte kan se det framför er så testa det!!

Super kul! Perfekt på en fest som är lite tråkig och behöver livas upp lite :P

Tack igen allihopa!



Det blev inte så många foto från just denna kvällen och det måste ju tyda på att den var bra :) eller??! :)



Kommentarer
Postat av: erika

hahahahahahahahahahaha ja dör av skratt!!!! det måste vara det bästa hittepå jag nånsin hört!!! sjukt kul!!!!

2011-05-15 @ 02:40:09
URL: http://erikabitm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0