Sötnöt!

Idag fyllde världens bästa tjej år!! Min bästa vän och min syster Michelle



Jag hoppas att du hade en underbar dag med dina nära och kära <3 <3 <3


Imorgon smäller det!!! hahahaha

vi ska fira våra födelsedagar tillsammans, jag fyller inte förrän den 23e så det känns ju lite konstigt att fira den redan nu men men.. Jag tänkte inte fira min dag alls detta året eftersom att jag egentligen inte tycker det är något att fira.. Men så prata vi om det och Misan kom med förslaget att vi skulle fira tillsammans, då blir det ju genast lite roligare :)

Så imorgon ska vi träffas ett tiotal tjejer för lite grill, vin och lekar mohaha :) en och annan shot och drink lär ju dyka upp också :P
Senare på kvällen gör vi stan!

Eller hur tjejer?! haha lekarna kommer bli så roliga, iaf en av de kommer va riktigt klockrena hahahaha



nästan alla tjejer som är på denna bilden kommer närvara! :) plus några till :)

det kommer bli en riktig toppenkväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0