utan rubrik...

Wowww nu var det så längesen jag skrev!!! haha har inte skrivit på nästan 3 månader! Det har verkligen aldrig gått så lång tid mellan inläggen men nu gjorde det ;P

Jag har väl egentligen inte känt att jag haft så mycket att skriva om.. för att vara självisk så har jag inte det.. De säger att du kan gå in i väggen av att arbeta för mycket men det kan du göra av att inte jobba alls också.. och som en vän sa, det går fortare att gå in i väggen av att vara arbetslös...


MEN jag skriver inte för att vara negativ!!! :) jag har gjort och hunnit med mycket roligt också!

Jag börjar med min stockholmsresa, den var för visso i jan men ändå :)

Jag hade en underbar vecka med mina vänner som jag inte ville ta slut!!!





Finaste lille killen! <3 <3 <3

Ellinor och Ibbe, det har ni gjort riktigt bra! <3

Hur kan en vecka börja bättre än detta liksom?!!


Veckan följdes av super bra träffar och och roliga skratt :)



och JA!!!  jag fick lägga ut bilderna på mammi :) hon är ju så vacker!


Veckan avslutades med en ZUMBA utbildning och det var sååå kul!!!

Jag började jobba på impulsedance.se sen och där är jag fortfarande, har tre klasser i veckan och trivs såååååå bra med mina elever!!! Och de är duktiga!

Hoppas att de trivs med mig också! :P

Dansen har ju alltid varit min passion och mitt liv och zumba är inte bara dans så sett men det är en del iaf samtidigt som det är träning och att se alla människor där, gamla som unga, och bara skaka loss och ha kul..... DET är oslagbart!!! Vi har så roligt och vi tränar hårt tillsammans

Just nu får jag inte träna eller undervisa på 3 veckor till... Jag fick en fraktur i foten för fem veckor sen då jag prova på poledance :)

absolut inget roligt men det är bara att härda ut!

och som de säger: den som väntar på nåt gott... hahahaahhhaha

Så inget att hänga läpp för, jag kommer ju iaf kunna dansa igen och det är det viktigaste :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0