Nere på golvet...

Japp, idag var första gången ner på golvet på pokern... Som vanligt var jag ju super nervös men det gick ändå bra.. Vi hade ju en dealer bakom oss så man blev tryggare av det.. För då visste man att om man gjorde fel så hade man nån som såg det direkt och kunde hjälpa en att rätta till det..

Men jag missa inget storartat, jag missade att ta in kort från spelare som inte var där vissa händer men det var i stort sett allt, så det var ju lugnt och jag fick bra respons sen när jag lämnade bordet så det var väl ok..

Men imorgon så är det dags för provet och dessutom ska vi vara helt själva nere på golvet!! Idag fick vi börja med turnering så vi fick en väldigt lugn start, behövde liksom inte tänka på så mycket egentligen utan det var bara att köra...

Men så nervös som jag var idag, tänk då hur jag kommer vara imorgon!!!!    Aja det får gå som det går, blir det fel så blir det.. Det går alltid att rätta till, i de flesta fall iaf hihi :)


Jag längtar iaf till morgon, inte tills vi ska ner på golvet, men sen ska vi ut på landet till mamma och Lena och de och sova där :) Vi blir hämtade med båten och sen ska vi ha kräftskiva på onsdag och vi ska åka (försöka iaf) vatten skidor och även wakebord och ha mysigt och trevligt!



Kan ni se mig på detta? haha aja har jag klarat hoppa bungy jump klarar jag nog detta också :)

Nu är det sängen som kallar, ska upp om åtta timmar igen så måste försöka få så mycket skönhetssömn som det bara går :)

Natti natti på er och nanna så gott!

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Daniela

Håller tummarna för dig gumman. Pusss

2009-08-11 @ 11:27:11
URL: http://winey.blogg.se/
Postat av: Danni

Eh nääää haha... Kan inte tro det jag läser om dig nu.. Minns när du knappt vågade sitta på en gungbräda för du va rädd hehe ;) Men det går säkert bra !! =) Kramar

2009-08-12 @ 23:45:43
URL: http://dannibus.blogg.se/
Postat av: Daniela

Haaaaj kaaaaj:D



Jo fan dem håller.. :D har haft dem uppe nu i 3-4 dagar:D En har trillat ner och det gjorde den inom en timme jag hade satt upp dem. Men efter det var det inga incidenter:D ÅHLENS is the shit:D

2009-08-13 @ 00:39:28
URL: http://winey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0