Beröm.

Igår när jag kom till jobbet kollade jag min jobbmail och då hade jag fått ett mail av min teamleader, min närmsta chef alltså.

Jag blev super glad och även lite tårögd hihi men jag är ju som jag är :)

Här får ni läsa det iaf:

""Lite beröm från en av våra Id:s

 

Ta åt dig nu massor, det är du värd.

 

Hej Peter,

 

Nu vill jag ge återigen ge beröm till en av dina dealers.

Lilla söta skåne Malin får en jättestor guldstjärna i min bok. Från start har hon varit riktigt grym på kortspelen och man såg direkt att hon skulle bli en grym rulledealer. Nu när hon dealat rulle ett tag och kommit över nervositeten så är hon hur duktigt som helst. Man skulle kunna tro att hon jobbat med det hur länge som helst. Det är snyggt, snabbt och självsäkert. Och hennes service känsla mot båda glada och mindre glada gäster är underbar. Hon är utan tvekan en av våra bästa på dealandets alla bitar.

 

Hoppas du får en trevlig fortsatt dag.

Visst var det fint? :) Man blir så glad!!


Kommentarer
Postat av: Daniela

You go girl!!! :)

2009-10-15 @ 19:41:08
URL: http://winey.blogg.se/
Postat av: annika

du får INTE lämna det jobbet. du får stanna i sthlm.. måste va riktigt roligt att höra=) glad för din skull



ang killen så verkar han inte alls tänka som jag så det sket sig ändå=/ men men thats life... jag som alltd har sån otur annars varför ska jag få tur nu.. hade ej förväntat mig det iheller=/

2009-10-16 @ 14:37:52
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej Malin! Vad kul med så mycket och fint beröm :) Hoppas ni har det bra! Kram

2009-10-16 @ 22:07:13
Postat av: Jonte

Kul att höra att de delar min uppfattning, kul att få det bekräftat men jag blev inte speciellt förvånad, jag vet redan sedan tidigare vilken helt underbar och socialt begåvad tjej du är, du har en förmåga att hantera folk av alla typer och situationer som jag inte kan likna med någon annan jag känner (visst har det spårat ur någon gång :) men inte utan anledning).

Jag är otroligt glad för din skull och för min egen skull eftersom du finns i mitt liv :)



Tusen pussar och kramar på dig vännen, love ya! :)

2009-10-20 @ 14:21:33
Postat av: Rille

är fortfarande glad över att jag lyckades övertala dig att ta jobbet .. :D kolla så bra det blev och att du skulle klara det trodde väl vi alla utom du :D .. som sagt supervisor inom ett år :D

2009-10-22 @ 01:04:17
Postat av: malin

Tack alla för era fina kommentarer. Rille: ja tack det är jag också glad över :)

2009-10-22 @ 14:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0