Fina Jonte!

Fick en kommentar av Jonte

Jonte om Beröm.:
Kul att höra att de delar min uppfattning, kul att få det bekräftat men jag blev inte speciellt förvånad, jag vet redan sedan tidigare vilken helt underbar och socialt begåvad tjej du är, du har en förmåga att hantera folk av alla typer och situationer som jag inte kan likna med någon annan jag känner (visst har det spårat ur någon gång :) men inte utan anledning).
Jag är otroligt glad för din skull och för min egen skull eftersom du finns i mitt liv :)

Tusen pussar och kramar på dig vännen, love ya! :)


Fine hjärtat, tack!


Kommentarer
Postat av: Jonte

haha, inga kommentarer! :)



Du är mega fin med vännen... puss och kram :)



PS.

Förresten kommer du ihåg hur otroligt misslyckade de strawberry daquarisen vi blanda som är med på bilden... :) haha

2009-10-21 @ 15:48:06
Postat av: malin

haha men goda var de ändå :)

2009-10-22 @ 15:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0