Lördag och match!!

Kollade matchen i lördags med Bojan, Edin och Viktoria.. Vi åt en massa gott och drack gott vin till det 

Vi hade en liten tävling angående resultatet. 

Bojan:   2-1 sverige

Edin:     2-1 sverige

Vikkan: 1-1

Jag:      1-0 danmark

Yeay jag vann!! haha, ville förstås att sverige skulle ta hem det, men var ganska så säker på att danmark skulle göra det istället..

Det skulle bara vara en lugn kväll med god mat men vi var inte i säng förrän 06.00!! Haha så blir det ibland, vi började spela lite poker och då blir det ju lätt att tiden rinner iväg. 

En trevlig lördag!

Igår var det soffan heeeeela dagen :) kände bara för att titta på massa film och äta en massa massa godis till det :) 


En liten rolig incident från igår..

Jag är ju så skadeglad som jag är hihi.. 

hahahahaha, här ligger Bojan och kvider för att han slog tån i soffkanten hahahahahahaha

Som de säger: "skadeglädjen är den enda sanna glädjen"  haha och gud som jag garvade haha

  
Nu är det jobb som gäller i fyra nätter framöver, tre långa 12-timmars och ett lite kortare men det ska säkert gå bra.

Jag har förresten fått tillbaka mitt nummer nu också, så nu kan ni ringa mig igen :)

Ha en skön måndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0