Madeira..

Är det nån som vet nåt om Madeira? Jag funderar på att ta en vecka dit i dec under min semester, helt själv.. Fick ett erbjudande från Metro :) det låter riktigt nice...

Vet dock inte om jag vågar resa själv, tänk om nånting händer, om man träffar på några som är farliga på gatan eller nåt.. Men samtidigt det kan jag likväl göra här uppe också, lika mycket som någon annanstans.. Så varför inte göra det?   

Det hade vart så underbart skönt att komma iväg och jag behöver det verkligen så why not?

Om ni vet nåt om det stället eller nåt annat ställe som är bra, shopping, lite värme och sevärdheter så let me know!!


Kommentarer
Postat av: Jonte

Hmmm om man skulle träffa på någon farlig eller någon farligare än dig... :) gumman, du vet att om det skulle vara någon som tittar fel på dig där nere så omdirigerar jag min atombomb som jag har planerat att skicka på min finska leverantör och smäller hela Madeira istället, såklart först efter att du har åkt hem. :) puss och kram

2009-10-30 @ 15:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0