Lista

Här får ni min första lista :)

Kan tycka vissa är lite roliga och min kusin var så söt och la upp en till mig hihi www.annikaokenzo.blogg.se

Gör ni den också :) 



Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista..

Har du pussat nummer 2?
nope det har jag inte

 

Vad har du för relation med nummer 20?
en före detta kollega till mig här ifrån

 

När ska du träffa nummer 30?
förhoppningsvis nästa gång jag är i hbg, blev inget sist :(

 

Är nummer 18 söt?
ja då det är han, för att vara en liten räka så tycker jag det ;)

 

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
hmm, kommer inte riktigt ihåg, det var på högstadiet så jag hade säkert nånting emot henne haha illi

 

Gillar du nummer 14?
absolut, min lilla "syster" sen skolan :)

 

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
nope inte den senaste månaden

 

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
förhoppningsvis också nästa gång jag är nere, med hans fru och deras flicka :)

 

Är du nära vän med nummer 23?
nära och nära, min instruktör sista kursen iaf :) super go!

 

Har du gått på bio med nummer 4?
nej det har vi inte hunnit med än, men det kommer :)

 

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
festa, ja.. har vi gjort några gånger på den gamla goda tiden

 

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
hennes barn, och speciellt alla gamla roliga minnen vi har tillsammans :)

 

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
ja då, har jag gjort många gånger

 

Vad har du och nummer 24 för relation?
nära vänner. pratar inte så ofta men det spelar ingen roll :)

 

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
haha absolut ingenting!!

 

Vad är det bästa med nummer 8?
HAN är den bästa! Min pappa!

 

Brukar du och nummer 16 träffas?
inte så ofta nu längre, men alltid annars på jobb :)



Inte lika kul för er som inte förstår vilka de olika är, men den är rolig iaf :)

Tack Anka!


Kommentarer
Postat av: Tessie

Jaha de var sådana listor du typ menade. Får väl sno den här av dig sen då när jag har tråkigt och ska blogga lite ;p Ha de fint.

2010-01-27 @ 22:50:38
URL: http://tmodigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0