nya skor!!!

Här får ni bilder på mina nya skor :)  tänk vad skor kan göra en tjej lycklig haha


stod på busshållplatsen med mina lådor, då kommer en busschaufför fram till mig

han: ska du ha visning?

jag: ursäkta? visning?

han: ja det är väl skor du har där?

jag: ja men de är mina som jag precis köpt haha

han: jaha oj då, flicka lilla vad ska du göra med alla de skorna

hahaha, han har ju verkligen ingen aning om vem jag är hahaha













fick en väska på köpet också plus att jag fick ett par av skorna för halva priset bara för att jag är en så bra kund haha, vi kan ju säga så här, butiksbiträdena var väldigt glada när jag gick därifrån och likaså jag :)

så nu får ni kommentera och säga vad ni tycker? :)

och Elin, du speciellt hahaha

Kommentarer
Postat av: Jonte

Jag säger bara: Jag är dyr i drift! :) haha

2010-01-17 @ 15:46:01
Postat av: Elin

Kommenterar; fan riktigt snygga skor, måste nog ta en sväng förb belle tror jag :)

2010-01-18 @ 17:09:01
Postat av: Anonym

asså....har du inte tillräckligt med skor! borde vara slut handlat med skor för din del =)

2010-01-18 @ 17:19:12
Postat av: Sebbe





asså....har du inte tillräckligt med skor! borde vara slut handlat med skor för din del =)

2010-01-18 @ 17:19:50
Postat av: Sara

Lyx! Jag har dreglat över samma skor som du köpt i evigheter!

2010-01-18 @ 17:41:55
URL: http://dreyra.blogg.se/
Postat av: emma

hahah, att du aldrig får nog?!

haha, men vänta bara tills jag börjar jobba liksom?

Mini-malin påhög nivå =)

2010-01-19 @ 12:54:12
URL: http://emmaajosefin.blogg.se/
Postat av: malin

Sebbe: aldrig sluthandlat med skor för min del :) haha



Elin: ja d tycker jag verkligen du ska göra! ;)



Jonte: aa du är dyr i drift men så länge det har med skor att göra så är det heeelt ok :)



Sara: de har rea nu och skorna kostar bara 200kr paret plus att d e skinn!!



Emma hjärtat: haha nä jag får ju inte d, men d e ju vår kära mor som gett oss detta beroende haha

2010-01-20 @ 05:02:29
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0