Ramblas

I söndags mötte jag Hanna när hon slutade kl 21, jag slutade redan 19 så jag åkte hem och byta om och gjorde lite nytta innan jag åkte :)

Sen åkte vi till hornstull och gick till detta tapas ställe, det var super mysigt.. Inget fancy utan mer som ett litet kvartershak men ändå super mysigt..

Vi blev rekommenderade detta stället av en kollega på jobb, och tack greken för det! Det var verkligen super :)


vi började med detta, och i vanliga fall så får man ju inte så mycket per rätt när man käkar tapas men aj vad vi misstog oss haha men gott var det och mätta blev vi verkligen :)   hur mätta vi än var så var vi tvunga att ta in en scampi till ändå haha för det var såå gott!! :)

Så efter massa mat och gott vin åkte vi till båten för att möta Elin och co, Elin fyllde år och var ute och firade så vi firade allihopa tillsammans..

En super trevlig kväll med gott sällskap!

Brukar ni äta tapas?  Vad gillar ni bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0