trist..

Alla mina planer jag hade idag gick ilås pga min j..la mensvärk... men men nya tag, jag får ta igen det en annan gång istället :)

Jag tog ett bad innan i hopp om att det skulle hjälpa, men det blev inte så mycket avslappning haha det blev mest en massa lek haha kände mig som en liten flicka igen ;)



undra vem som precis doppat huvudet under vattnet? hihi :)

men härligt var det iaf :)

jag brukar använda mig av www.lush.se deras prokter, de har sådana underbara badbomber :)

och sen vanligt skum, det är alltid mysigt.


Vad änvänder ni när ni badar? :)

Kommentarer
Postat av: annika

haha bara att kopiera juhe o klistra in i din blogg o sen ändra svaren=P

2010-01-22 @ 11:01:04
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Jonte

Har tyvärr varken ro till det eller badkar... :)

2010-01-22 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0