iphone!

Så då har jag också en iphone :) fick en tidig julklapp av mannen innan han åkte hem. Såå glad är jag, den är så fin :)
Man kan ju göra sjukt sjukt mycket med den men det tar sin lilla tid att lära sig haha iaf för mig :)



Igår var det lite glögg och pepparkakor här, mm gottit hihi.

Först på dan så var vi på akuten med Bojan, han opererade ögonen i ons och fick en kraftig reaktion igår. Jobbigt eftersom han skulle flyga igår ju, men vi var på akuten och läkaren tittade på det och sa att det skulle snart gå över.

Men han kunde inte öppna ögonen stackaren, så jag följde honom till flyget och sen hade vi tur som träffade David vid gaten så han kunde leda honom både på och av flyget. Tack David! :)

Han hade vart i Thailand i två månader den gottegrisen, inte alls avundsjuk haha :)


Nu ligger jag bara och latar mig i sängen lite hihi, tittar på Shrek på femman :)



Så söta är de allihopa ju :)

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Jonte

Vim David? nån man känner? :)

2009-12-21 @ 09:43:03
Postat av: Jonte

Då blir det intensivutbildning på iPhone nästa gång... :)

2009-12-21 @ 09:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0